Dagens

dagens låt: jul hos mange, eller nee x)
dagens klädsel: jeans, linne, t-shirt och kofta.
dagens skor: kängor C:
dagens frisyr: plattat
dagens mat: vegetariskt lasange, jag gillar inte lasange :|
dagens händelse: mr.captain cool!
dagens planer: watcha idol om 5 min
dagens vill ha: säg nåt man inte vill ha? ;P
dagens saknad: alla fina människor<3
dagens tråkigaste: att jag ska vara hemma, en fredag.
dagens dummaste: hade 2 prov idag! Ett förberätt och ett oförberätt.
dagens finaste: Hej Hanna! Hahha nej vet ej.
dagens köp: nada.
dagens godis: MAMMAS choklad muffins!!
dagens mående: först dåligt sen bra, nu något därimellan.
dagens komplimang: ingen tror jag :o
dagens lycka: Hej Hanna! Hahaha nörd jag. B-)
dagens kärlek: kissse missse
dagens stora bilresa: åkte buss
dagens dryck: sodastreamvatten
dagens kändisspan: mig själv ;)
dagens telefonsamtal: Emmis.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0