Dan föra dan före dopparedan.

Hur och med vilka ska du fira jul i år?
Hemma med min familla.

Vad önskar du dig i julklapp?
Pengar till en systemkamera :)

Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
Tomtens verkstad och den knasiga fågeln som Kalle ska ta kort på.

Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Jag har nog inga förväntningar. Jag bara lever i det och njuter.

Har du firat jul utomlands någongång?
Nepp. Men jag tycker julen ska vara vit, och det brukar den vara i här. ^^

Vilket jullåt är den bästa?

White Christmas är bara en av favoriterna. Gillar nästan alla jullåtar! Det är särskilt kul att sjunga dom mitt i sommaren! ;)

Vilken julfilm är den bästa?
Vet inte :o

Har du varit Lucia någongång?
Ja, när jag var typ 5 år. Då var alla tjejer lucior!

Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig:
Alla minnen betyder mycket, jag kan nog inte välja bara ett.
/H <3

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0