Workout

Nu har jag vilat i kanske två veckor! Nu ska jag börja träna igen! Nu jäklar ska jag bli fit! Efter att ha hållt på Med löpning typ ett fjärdedels år så har jag lite tips att komma med. Inte så kul faktiskt men lägger upp det ändå! Funkar för mig. 1. Börja! Innan jag började så tänkte jag aldrig! Kommer ALDRIG börja springa. Det började typ med att "kärringgympan" var inställd. Så tog mig ut på en springtur. Sen har det bara fortsatt. 2. Lyssna på musik. Detta är kanske det bästa! om man sr en låt som verkligen peppar en så kommer du att springa längre! 3. Spring på olika platser. Jag har ungefär fyra banor jag brukar springa på. En är lite kortare för de stunder man inte har så mycket tid, och de andra tre är längre. Nu kan jag inte skriva mer för måste plugga, men kanske kommer upp med mer tips imorn!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0