5 saker ni inte visste om mig

Härmar Hanna! ;)

1. Jag HATAR jordgubbs- glass, milkshake och saft. Tyckte om det förut. Vet inte varför det har blivit så äckligt.

2. Jag är väldigt mörkrädd.

3. Innan jag går och lägger mig så måste jag puffa in min madrass och kolla under min säng, jag är LIVRÄDD att det är en zombie där som kommer ta tag i mina ben.

4. Jag är typ beroende av läppsyl, iaf när jag ska sova. Annars kan jag inte sova?

5. Jag kunde prata flytande finska när jag var liten, men nu har det försämrats och jag är bättre på att förstå än att prata.

/Milla


Kommentarer
Postat av: www.supertjejen.devote.se

www.supertjejen.devote.se



haft en bra dag??

2011-11-01 @ 15:28:59
URL: http://www.supertjejen.devote.se
Postat av: Anonym

Jo det är jätte bra tieeep ;*

2011-11-01 @ 15:59:26
Postat av: Rianne [foto & mode]

Är också beroende av Lypsyl HAHA !

2011-11-01 @ 20:41:26
URL: http://byrianne.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0