Newyear


Något sånt här hade jag tänkt mig att ha på nyårsafton. Ska önska mig jumpsuiten och skorna i julklapp, tror jag. Tänkte beställa fjäderörhänget också. Leopard thightsen har jag redan 2 av(bruna och gröna). Kanske lite ringar till sen också. Fast blev onöjd med collaget, pallar inte göra ett nytt.

Nyss skulle jag och mamma beställa en en systemkamera och digitalkameror från ellos för det var 40% på hela beställningen. Men sen så gällde det inte på kameror. Då blev jag värsta ledsen! :(
Förresten så är jag hemma från skolan idag. Tror jag ska hosta upp mina stämband snart.. Har feber till och från också, men vill verkligen gå till skolan imorgon. + Att det är lan då, ja du läste rätt! Lan. ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0