Hej mitt namn är Hannna & mitt namn stavas med tre n

1. Hur gammal är du om fem år? 19 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? mamma x)

3. Hur lång är du? 162 cm *stolt* -.-

4. Vilken är den senaste filmen du sett? breaking dawn!

5. Vem ringde du senast? mormor, wihoo

6. Vem ringde dig senast? pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Va glad jag blir! det har du rätt i :D<3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms:a for life <3
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? giftA

10. När såg du senast din mamma? idag


 

11. Vilken ögonfärg har du? grå/blå

12. När vaknade du i dag? 06.30

13. Vilken är din favoritjulsång? white cristmas, tändas tusen juleljus, tomtarnas julnatt ( med stämmor) fast älskar typ alla jul sånger. Jag är nörd B-)

14. Vilken är din favoritplats? i skitstugan, hahaha nej. det här är en sånhär fråga man ska ha värsta bra svaret ju..

15. Vilken plats föredrar du minst? skolan tror jag.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i armarna på drömprinsen ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? källarspöket, han bor i våran källare.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? jaduu, love kanske. (det är min brorsha)

19. Hur stor är din säng? 90x200cm jag har värsta kollen ju :D

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar, men vill ha iMac. Respeeeekt asså.


 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? har på mig olika saker varje natt typ.

22. Hur många kuddar har du i sängen? två

23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Vilka städer har du bott i? bergtorp, uppsala nu östervåla. Fast jag kallar nog inte bergtorp o våla för städer :P

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? när, var, hur, vem, va!? : D

26. Är du social? ganska ganskaaa

27. Vilken är din favoritglass? B&J o magnum

28. Vilken är din favoritefterrätt? typ ALLT, förutom lakrits.

29. Tycker du om kinamat? yes!

30. Tycker du om kaffe? blää, ska aldrig bli beroende av något så dåligt!


 

31. Vad dricker du till frukost? vet inte :o

32. Sover du på någon särskild sida? höger eller vänster!

33. Kan du spela poker? näj

34. Tycker du om att mysa/kela? jaa ^^

35. Är du en beroendemänniska? ibland.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja faktiskt!

37. Vill du ha barn? när jag blir äldre, mabe.

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska o franska

39. Har du någonsin åkt ambulans? ja någ(on/ra) gånger typ

40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet är djuuupt


 

41. Vad spenderar du helst pengar på? allt som jag vill ha :3

42. Äger du dyrbara smycken? har några silver o guld smycken, men najje.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? jag är typ värsta nörden.. Jag gillar lyxfällan, halv åtta hos mig, svenska hollywood fruar, top model, supersize vs superskinny, idol och mycket mer..

44. Kan du rulla med tungan? jaa

45. Vem är den roligaste människan du känner? oerhört många är det måste jag säga!

46. Sover du med gosedjur? nej, drömmer mardrömmar då D:

47. Vad har du för ringsignal? iphones piano-riff

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? tapeterna typ

50. Flirtar du mycket? nee jag är nog rätt oflirtig nu för tiden, var nog lite flirtig förr.


 

51. Kan du byta olja på bilen? oh no! :o

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej men skulle säkert få för segkörning. MEN har inte körkort.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Cirkeln O

54. Läser du någon dagstidning? OM jag läser en tidning läser jag serierna :D

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Neeeeee

56. Dansar du i bilen? ojojoj va kuul de är asså

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? bäst musik just ni rixFMMMMMM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? minns inte

59. När var du i kyrkan senast? i onsdags på konfan

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet? Jimmy, Daniela, Anna o Arvid typ.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? ehhhhh :)



Lägg märke till barbie klistermärkena på sängen i kanten av bilden, samlade på dom när jag var liten. x)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0