Varför/varför inte jag vill provspela till cirkeln

Varför?
-Jag tror att det skulle vara kul!
-Man får många bra erfarenheter.
-Min, som många andras, är en dröm att vara med i en film.
-Bra marknadsföring.
.
Varför inte?
-Jag vet inte om jag gillar boken till 100%. Känns svårt att spela in en film halvhjärtat. Då kanske det är bättre att låta dom som verkligen älskar boken spela.
-OM jag skulle få en roll och OM filmen skulle bli lyckad, så får man ju liksom en "skådespelar stämpel". Jag vill mest av allt ha en kärriär inom musiken och om man har varit skådis och sen går över till musiken (samma sak om man t.ex är modebloggare och går över till musiken) så får man lätt en "B-stämpel", om´ni fattar vad jag menar.
-OM man skulle få en stor roll i filmen missar man mycket i skolan (även om man får undervisning på plats) och betygen kanske sänks pga det?!
-Jag vill inte häller bli någon "barnstjärna".
.
Varför inte ser ut att ha övertaget, men det är lika många punkter i båda. Det är bara det att jag förklarade lite mer där. Men just nu tänker jag såhär; Lika bra att prova, jag kommer ju säkert inte få någon roll i alla fall. xP

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0