Älskar dig pappa!

Min pappa blev sjuk för några veckor sen, han hade jätte hög feber och ont i magen i hjärtat mm. Han fick stanna på sjukhuset i flera nätter och tog en massa prover.
Men dom visste inte vad felet var så han fick komma hem igen. Inatt blev han sådär sjuk igen och åkte till sjukhuset igen, har tagit nya prover och så. Och han stannar där en natt till, jag vet inte hur många nätter han kommer vara borta den här gången.

Det känns tomt i huset utan honom. När enns nära blir sjuk så kan nog ingen undgå att tänka tanken om han kommer gå bort. Självklart kommer han inte att göra det! Men mitt hjärta och mina ögon verkar tro att det är så..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0